Saturday, May 16, 2009

xboleh tidor la....

jam kat laptop ni dah pukul 3.12am....
tp mata aku segar bugar cam baru pukul 8 mlm...
slh laptop ke slh setting jam mata ni???
confius.....
td aku de post pasal hari guru kan???
baru teringt lec2 aku kat uitm johor tu kan cikgu gak...xnak wish ke???
apasal la aku ni bengap sgt smpi boleh lupe kat diorg...
ish kejam tol la....
xpe sbb tadi baru je sent msg wish kat en. bazri, en kamal fakrulrazi n pn. kursimah
knp diorag ber3 je???
sbb aku de no fon diorgje stakat ni
hahahaha
xpe2 tuk lec yg len aku wish kat blog ni je k

dear: ainol laoshi, en suhardi, en basha....(pstt boleh x statekan subjek yg aku amik je sbb betul xingt name lec nih huhu haruuu....) lec mat140, lec acc, lec ctu dari part1 pai part3, lec law, lec bd, lec bel, and sume warga uitm johor yg berstatus kan lecterur hehe dan xlupe juga kepada abg ujang koreogrefer P.A.C yg penuh kontroversi itu huhu

selamat hari guru!!!! w/pun anda sume adalah lec saye tetapi saye yeyap anggap anda sume sebagai cikgu atau pendidik kepd saye....trimas utk sgala tunjuk ajar yg dah diberi dan jasamu tetap akan dikenang sampai bila2

dari student anda...nurul aini bt jamaluddin( bg sesape yg ingt kat saye)

ha tu jelah ucapan nye....nak ckp pepanjang takut penat plak nak bace hehe
tp kan yg xboleh lupe kenangan kena cop student pemalas dtg klas by en kamal fakrulrazi
hehe
klakar gle
ye r dlm punye rmi student knp aku ngn oya yg slalu kena
(oya tu kwn bek aku kat kampus)
tp aku xkesah sbb itu tandanye die syg kat kitorg hehe
td aku sent msg happy teacher's day die reply say thnx even jam dah pukul 1 lebih huhu
nmpk sgt die ingt kat aku lagi huhu
jgn jelez... bukannye ape
last sem aku penah try call n msg sie nak gtau psl postpone presentation die leh wat xtau je
tetibe ni die reply gak...
ai xtido g ke??? ke terharu huhu
tp next sem die dah xde kat segamat...
erm...transfer ke uitm larkin sedih seh...
ingt nak masuk klas die lagi next sem huhu
xpe r setiap perjumpaan msti ade perpisahan kan???
dan ape yg boleh aku ucapkan kat cni ialah

0 shout out: