Monday, May 18, 2009

home sick

pagi tadi aku bgn lambat
sampai xpegi klas hehe
ala yg sbenarnye aku xtau klas aku kul bape x g tgk jadual lagi hehe
tapi td dah tgk...klas kul 10 setiap hari ye kengkawan...
alamatnye memang aku basuh baju semgu skali je huhu

tadi pas mkn tghr aku lepak kat bilik member...
memandangkan tgh kebosanan aku rembat laptop member kejap men game.....
memang mengadap smpi 3jam hahaha
bile blk bilik je tetibe teringt kat laptop abah kat umah....
agak2 abah nak ke bagi bwk dtg sini???
ala abah boleh r sebulan je guna...
gpun abah bukannye bwak g ofis pun
yes!!! tulah ayat yg aku kan guna nnt tuk pujuk abah...
dan yg pastu mak wajib back up ain....
jgn lupe watak anda ye....
huhu
dan itulah antara reason utk aku nlk umah mgu ni....
selain dari tu sbb nak g amik baju....
haru tul smlm boleh plak tetinggl baju2 yg nak pki dlm bilik
bongok tul ko ni aini
tu la ingt nak melawo je
pdn kan muke...
ah aku pedulik pki je r baju yg ade ni....
hehe
dan yg paling penting nak jumpa tiyah yg busuk!!!!!! dgn c.i.n.t.a saye....
rindu gle kat die....tu r becuti xingat smpi xnak blk awal kan dah merajuk...xpepasl je....

0 shout out: