Thursday, May 14, 2009

waht do u think???

ape pendapat korang bile ur ex couple ngan member sendri????
maybe rmi yg akan ckp cmni....

  • dah agak dah ni putus ngn aku sbb dah de pompan laen r
  • mcm dah xde org len
  • biar la dah diorg suke
klw aku....memula cam terase gak...tp lelame bile pk blk biar r dah diorg suke nak wat camne....(ckp mcm penah kena je hehe) lebih kurang la....tp skang dgr cite diorg dah pun clash...
ish ish ish... im not hepy heard that but juz smile...
tau knp???
jeng jeng jeng
sbbnye...
xhepy coz diorg dah 3thn....xsyg ke???
smile sbb diorg still young rilex r...byk lagi komitmen nak kena fokus...
tul x???
melainkan that guy dah lengkap serba serbi cam dah keje ke ape ke
tp yg wat aku cam bepk byk kali ...
ade r sorang hamba allah ni (my old fren)...
suddenly buzz kat ym...
ingtkan knp rupenye nak tnye psl membe ni tadi....
yg xleh blah boleh plak die tnye...'aini ko xjeles ke diorg couple???"
hey!!!!!what da f****r of question u ask me????
seb bek ko xde kat depan aku....
aku bukannye marah sbb ape...
aku dpt tau diorng clash after si minah ni tnye....so....aku pk die ni memang sengaje nak tanye soklan bodoh tu...
(btw si minah ni ngn membe aku tu dulu class8 n rum8...so diorg ni memang agak close n ...wateverla)
biar r lantak ko r
yg penting diorang clash bukan sbb aku... sbb 2-2 ego....


p/s: there is no point tuk aku jeles suke atau ape2 je...aku dah de life aku sendiri and dah de bf....klw aku xde bf skang ni pun aku xkan nak pegi blk kat lelaki yg penah ade title my ex....excuse me


0 shout out: