Friday, May 15, 2009

nyum nyum nyum

tadi mak ajak g mkn sup meletup kat penara
memang meletup r mkn kat situ hehe
xcaye???
try r tgk meletup ke x
ade 1 kedai je yg jual sup tu...klw xsilap


ni r sup nye...tp cam besa dah habis hehe

mase order td tetbe nmpk char kuew tiaw
tp xsempat order...sbb tgk cam xde je huh
kecewa gle...
tetibe lak teringat kat ekin...(ex rum8 aku dulu)
die janji nak blanje mkn c.k.t kat ampang...
dah lame dah janji since part3...
tp pai la ni bukan takat c.k.t, bau pun xde
hampeh tul....
die janji aritu sbb aku tolong die minx keje part time kat mcd bb


ni bukan mcd bb taw...eksen je hehe

kepada nurul asyikin bt johan....
aku akan tuntut c.k.t tu ye...
jgn wat2 lupe plak....
since skang ko dah dpt keje kan lagi r
nak tambah 5 pinggan tuk org kat umah ni skali
hahahaha
cop cop cop....
ekin dah keje???
wow!!!! gud news...congrats kin....
tetibe rase cam sedih plak...
ye r member aku sume ngan bz looking job and ade yg dah start pun....
tp aku????
adey....jelez siot...
aku nak gak join korang2 sume keje

ni lagi satu
c.i.n.t.a. saye tu bercuti xingat sampai lupe trus yg kat cni...
ai dah jumpe pengganti awek ganu ke???
dah r xdgr khabar brite....
g r topup kejap bukan susah pun
xkan nak mengharap yg kat cni je call....
bukan xboleh mslhnye aku ni duk umah....
mak n abah xde nak bg duit cmne nak topup...
pastu kat umah ni dah xde tepon lagi r aku berbulu...
bile bukak ym die asik im mobile je....
seb bek r aku de perasan nak gak anta msg kekadang mengharap kan die akan balas...
tp hampeh....
kepada mr nee.chan klw ms nee.chan msg ngan org len sbb bosan jgn nak marah2 k
huh~
tadi msg die bateri kong...
adey....
berapi siot....
terpakse msg jj...die ckp blk esok tp bas kul 10...bek xpyh balik...
ari ahad pagi aku blk segamat
memang xde harapan langsung nak jumpe...
biar r xpyh jumpe senang....
klw xkerana nak minx kunci umah nak amik brg t memang aku msg...
biar r ari ni start majuk smpai aku rase nak ok
erm......


0 shout out: