Monday, May 18, 2009

amuk!!!!!!

semalm dgn selamatnye aku smpi segamat yag tercinta....
tp mase aku bz mengangkat brg bawak nek bilik tetbe dpt call dari jiran aku

awin : salam ni ain ke???
ainey yg chumel : ye knp???
awin : xde ni nak gtau amirul mengamuk kat umah ni..habis sume brg berterabur, cermin pecah... pastu siap pegang pisau...
ainey yg chumel : haaa? yeke??? apasal tuh??? ni msti bergaduh ngn si syikin la tuh
awin : ye r ngn sape lagi... habis tu ni cam ne???
ainey yg chumel : xpe2 ko tlg r wat pape yg patut dulu...t aku gtau kat mak ngn abah....
dengan pantasnye aku berlari masuk dalam keta gtau kat abah....
trus abah suh mak call cikzah....

trp perbualan antara mak ngn cik zah xleh nak gtau sbb aku xdgr sgt...tp ape yg aku dpt dgr umah bersepah pastu mirul luka kat perut sbb terkena pisau...mak ai...ngilu perut aku bile dgr....

tadi plak mak tepon gtau cite sebenar....
mak ckp diorg bergaduh sbb berebut memory card....aduyai....
pastu aku tnye knp smpi mengamuk....
mak ckp sbb mirul dah geram sgt ngan perangai si syikin tuh....
erm...yg tu no komen la
tp overall mak ckp sume ok xde pape yg nak dirisaukan sgt....
pasal perut mirul tu luka skit je...tp mak xbawa die g klinik sbb mirul yg xnak...
xpe r yoi....i'allah aku blk mgu ni...dah jgn nak gaduh2
ko jgn layan sgt pompan tuh wat sakit ati je...
huh~

0 shout out: