Tuesday, June 30, 2009

si jantung hati

tadi pukul 2 dah deal ngan cinta nak date ari ni tapi sebelum tu perang besar dulu huhu dan akhirnye kitorang janji nak jumpe kat mid je sebab die nak balik terengganu huhu

time otw nak masuk mid tiba-tiba jumpa la 3 orang mamat ni lepak kat luar sambil smoke... Tengok skali cam tak kenal tapi nak tengok lagi macam penah tengok dan tengok lagi sekali trus gelak. Mamat tu dah pelik tapi las-last die pun gelak same hehe yang tak boleh blah siap buat pengakuan macam ni.....

ainey : ko wat ape kat sini
mamat : ni la rumah aku.. Jemputla masuk
ainey : oo ramai tetamu ko ye... De open house ke???
mamat : (tersengih) Kalau tak sebab name ko ainey memang aku dah biarkan ko gelak sorang-sorang tadi... TAk nak aku tegor huhu
ainey : Peh sampai ati...tak pelah yang penting ko tegur..
mamat : ko sorang je ke???
ainey : tak r ni ha bawa family jalan-jalan..( sambil tunjuk ke arah orang yang lalu- lalang kat situ)
mamat : ooo mane lagi sorang???
ainey : sape??? (dalam hati dah tau dah die tanye pasal adik aku)
mamat : janganla cam ni aku tengah kesunyian ni...
ainey : (trus tuka tajuk) bile sampai???
mamat : semalam... KO nak tau x aku tadi beli tiket sendiri datang mid (bangga)
ainey : eleh aku tadi suh pak guard tu je
dan cerita tu berlanjutan sampai aku dah bosan nak layan perangai die yang loyar buruk tu... KOrang nak tau sape mamat ni????

ni la die
nah amik tatap la muka die puas-puas...
dzulfadzly rozainul affandy aka aboy aka sato

dan kami meneruskan perjalanan dan singgah la kat jusco makan laksa penang hehe
pastu pegi window shopping kejap and hantar die g putra sebab naik bas kat situ...

ainisyan ngeeee

my love...nisyan maryshal bin aras...mostly people says that his name like perancis punye name hoho die sabah mari maaa tapi stay kat klang lame gak la

luv this pic....sebab bile tengok skali orang dah tau macam mane besar nye die hahahaha he will mad at me when read this... for sure

i luv this hair tapi sampai skarang die degil tak nak potong rambut macam ni lagi tak tau kenapa susah sangat

ok dah la tu...tak boleh lebih-lebih...

4 shout out:

rahmat said...

habi oh habi.
u mencurang ngan i..
haha

syikin mohamad said...

hey. semoga berkekalan yaw.
hee.

EkiN JohaN said...

abi gemox!
terserlah kegemokan ko abi..
haha
nsb baek abi x bc..
wee~~

ainey maryshal said...

to ekin : die baca la ngok.. eleh xpe die gemox pun de orang syg hehe