Saturday, August 22, 2009

selamat berpuasa


assalamualaikum.... hehe korang jawab dapat pahala la...
today is muslim first day for fasting...sangat exited actually nak tunggu hari ni...1 ramadhan
dah berape tahun aku tunngu 1ramadhan nak berpuasa tapi tak pernah dapat...
dah hari ni akhirnye.....

pagi tadi abah kejut suh barsahur dan macam biasa aku akan bukak mata dan cakap yak nak makan then sambung tido balik hehehe dah terbiasa la aku punye time sahur is 12 am bukan 4am...dengan nyenyak nye aku tido sampai terleps subuh damn.... dan pukul 10 bangun perut plak berbunyi, otak plak dah piki nak makan ape ni... astaga puasa dol....hehe mintak maap la ye besa r tu first day kan???

dengan semangatnye aku bangun pegi tengok tv kejap dan pergi mandi....
dan tetibe aaaaarggggghhh....im period wtf...damn it
mane boleh...kalau ikut perancangan aku patutnye puasa hari ni
alaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
lepas mandi je mengadap kalendar dan berfikir berfikir berfikir macam mane boleh jadi macam ni ye????
memang the 7 wonders in the world la shit.
xpela ainey bawak bersabar ye... next ramadhan ade lagi...

kepada kengkawan yang same taraf dengan aku tak dapat berpuasa on 1st ramadhan ni jangan nak berlagak korang letih or penat ye...jadi macam aku hehe dah nak pegi makan opppsss sory hehehehe

tak lupe kepada kaum adam pastikan korang pose penuh jangan tinggal-tinggalkan even sehari buat malu je weh korang tu bukannye macam kitorang...lagi satu terawih jangan lupe

dan pada bulan pose ni ingat nak menutup aurat la sket hehe sebagai permulaan dan akhirnye hari jumaat lepas aku dah berjaya...inilah hasilnye
hehehe
dan yang paling penting tahun ni nak pegi terawih...dah lame gile tak buat terawih...teringat time skolah dulu rajin gile pergi terawih...yelah dah name pun skolah asramakan???

0 shout out: