Thursday, August 13, 2009

kejadian

lokasi : otw nak balik rumah dari uitm
time : 12 pm
date : tengahari tadi

ade sebuah kereta nissan sunny yang dipandu oleh seorang lelaki bersama 2 orang kawan yang sangat jakun dan kemungkinan besar batak untuk mendrive kereta keluar dari kawasan uitm follow kereta kitorang secara dekat atau lebih dikenali mencucuk kitorang sampai xade jarak langsung antara kereta aku dengan die....

kemudian sampai je dekat simpang nak masuk rumah yang terletak berhadapan kubur cina tu, oya mengslowkan kenderaan dan memberi signal untuk masuk simpang di sebelah kanan....
dan disebabkan terlampau taksub dengan kereta buruk nissan sunny itu mereka bertiga still mengekori kami even dan sampai ke line sebelah kanan dan melanggar belakang kereta kami....

kemudian, bercakap sambil mengangkat tangan kononnye cakap yang kitorang salah... walaupun aku xdengar ape yang diorang cakap tetapi dari segi perbuatan dah boleh agak ape yang korang cakap...

oya for sure tergamam...aku menunggu time untuk keluar kereta dan memaki budak iutm yang jakun membawa kereta itu...tetapi alangkah terkejut nye saya mereka terus beredar dari situ... aku ape lagi bengang la aku hon kuat-kuat dan lame-lame tapi naseb kitorang xberape nak baik sebab tak ade langsung kenderaan yang lalu time tu...

kami terus menuju ke rumah yaseer dan memberitahu kejadian sebenar... aku dan oya terus anta mesej kepada kawan-kawan untuk mencari mahluk jakun itu...

dan tuhan menyebelahi kami...thanl GOD...
tadi member-member aku dah bagitau yang diorang kenal sangat dengan mahluk jakun itu...
name die syuwari, kos dbst part 5, kolej ts wing 3c...
ha ko tau la naseb ko esok....memang bukan aku yang jumpa tapi jangan ingat aku perempuan tak ade kawan...

4 shout out:

WiDuRi @rt@Ku$ said...

kuang ajonye....
weh upah org belasah je...huhu..
bru taw...hahahah

WiDuRi @rt@Ku$ said...

weh kuang ajo btol..
ko upah je org belasah...bru padan muke.....huhu

WiDuRi @rt@Ku$ said...

kuang ajo...ko upah org bunuh je..hahaha

ainey maryshal said...

mane satu ni???
nak belasah ke nak bunuh???
hehehehehe