Thursday, July 30, 2009

missing

im missing segamat
hahahahahaha
serious shit beb....
really miss it
why???
bored...stay lame sangat kat rumah ni....
kalau kat segamat bosan jugak kekadang tapi bila dengan kengkawan hilang terus istilah bosan tu....

tapi kalau balik segamat kena mengharungi perangai kengkawan pulak...
especially my housemate....oh gosh....really annoyingla ini orang
she is not indipendent women, everything kena siap depan mata ape ni....
hello kau sekarang dah part6 bukan nye budak kecik yang baru setahun jagung....
payahla kalau nak pergi and balik kelas pun kitorang yang kena uruskan and fikirkan transport untuk die...
itu ok lagi tapi kalau dah duduk 1 rumah makanan pun nak kena asingkan, nak panggil pun tak boleh jerit-jerit tapi kena sms...
ingat lagi first day die masuk rumah the last words before ending our discussion she said...
" papehal sms je tau"
ingat aku ni duk belakang rumah ko ke???
sigh...
ok fine sukati ko la...malas nak pk banyak-banyak...
agak-agak aku boleh tahan its ok tapi lepas tu faham-faham jelah...
but remember aku tolong ko sebab ko housemate aku and ko pun sebenarnye tak ade kawan kan??? so..pepaham je la

next week punye days aku dah rancangkan banyak aktiviti...
antaranya :

  • nak continue baca al-quran...yes!!!! cayuk2 ainey
  • nak ganti pose...lagi sehari je
  • nak peg gym....wow!!!!!
  • macam biasa mesti nak kena study setiap malam ye wahai rakan-rakan sekalian
  • tolong oya buat bisnes...jual kuih raya...hoooorey2
  • lagi....???? entahla nanti dah tau baru bagi tau ok???
hope semua rancangan ni berjalan dengan lancarnye

4 shout out:

rahmat said...

entry ni byk unsur2 kiasan ni.
perlu ditapis lg.
haha

ainey maryshal said...

ah xkira... biarkan die baca dan sedar

syikin mohamad said...

tak yah kias2.
nnt tak paham lagi susah.
haha.
kau dduk rumah sewa katne?

ainey maryshal said...

hehe bagus2
ko memang memahami aku la cici hahahah
aku dok kat tamn segar...
memang segar amat kat situ
yang paling best blakang umah aku pub dai chi hehe
aku la pelanggan tetap diorang..
slalu masuk ikot pintu blakang selamat sket hehe