Sunday, December 13, 2009

sukati ko la

wtf!!!!!!!!!!!!!
ye entry ni memang agak kurang ajar sket sebab memang disengajakan untuk tujukan kat seseorang....siapa????
sendiri mau ingat la siapa makan cili die la yang terasa pedas.....

hidup ni sementara je beringat la sket...
pepatah melayu pun ade cakap buat baik berpada-pada buat jahat jangan sekali
tapi manusia sekarang ni mudah lupa
buat baik selalu tetapi bertujuan...kononnye nak dapat name ok fine tapi wat jahat tak kire sampai lupe daratan....

kita manusia ni same je jangan la sibuk nak bezakan darjat atau taraf seseorang...
memang sekarang ni orang tu kaya sebab tu la disanjung tinggi tapi cuba orang tu miskin ade kau nak pandang??? jangan harap la even orang tu darah daging kau sendiri...
lahi-lagi orang tu suami atau anak sendiri....
xpe sekarang kau pandang hina, tak nak bertegur sapa, cakap pun nak menjerit biar semua orang dengar...tak pe2 aku sabar...selagi aku boleh bersabar aku akn terus bersabar...
tapi ingat!!!!!!!!!!
what goes around comes around...
perangai kau tu buat aku berdendam....setiap tindakan kau selama ni aku ingat sampai mati....
jangan salahkan aku sebab tak nak hormat kau tapi kau sendiri yang tak reti nak hormat orang tak reti nak jage hati dan perasan orang....
kalau kau rasa ape yang kau buatni betul sangat BUKTIKAN

2 shout out:

EkiN JohaN said...

dasyat tol..np neh keding?
x abes2 ngn marah dia

Usy@M^^ said...

mmg dasshyat....tp wt sabaq....